Ah-oh

Het ziet er naar uit dat we deze verouderde browser niet ondersteunen.

Ga naar browsehappy.com om een moderne browser te downloaden

MENU

FAQ


Contributie

  • Er is een raar bedrag afgeschreven. Hoe kan dit?

    Een lidmaatschap kan op elke willekeurige dag ingaan, maar de contributie wordt altijd rond de 27e van de maand afgeschreven. Daarom kan de eerste afschrijving een onverwacht bedrag te zien geven.

    Het is dus het deel van de lopende maand. Je betaalt daarom nooit een dag teveel.

  • Wanneer ga ik contributie betalen?

    Vanaf de eerste dag van je lidmaatschap. Indien jouw lidmaatschap eerder wordt geactiveerd dan de ingangsdatum van de overeenkomst, betaal je over deze extra dagen een aanvullend contributie, dit wordt berekend naar rato van het aantal extra dagen.

  • Hoe kan ik zo snel mogelijk weer trainen na een aanmaning?

    Je kunt je achterstallige betaling op de club contant betalen of overmaken op rekening: NL17RABO0116769416 onder vermelding van Achternaam en Pasnummer. Je kunt dan direct weer sporten.

  • Wanneer krijg ik een aanmaning?

    Als het na twee pogingen niet lukt om je lidmaatschap te betalen zullen we je hiervan op de hoogte brengen, ongeacht de reden. Je ontvangt van ons dan een brief, email of telefoontje.

    Je kunt het achterstallige lidmaatschap ook zelf overmaken naar NL17 RABO 01 16 76 94 16 onder vermelding van je naam en pasnummer.

  • Hoe kan ik mijn rekeningnummer aanpassen?

    Het aanpassen van het rekeningnummer doe je gemakkelijk in de sportschool met het wijzigingsformulier.

  • Waarom alleen automatische incasso?

    We werken alleen met automatische incasso omdat dit snel en eenvoudig is.

    Hierdoor hoef jij je geen zorgen te maken dat je een betaling vergeet en je niet meer binnen kunt. En wij kunnen onze prijs zo laag mogelijk houden, omdat we dit niet meer handmatig hoeven te doen.

  • Hoe werkt de automatische incasso?

    De automatische incasso vindt maandelijks plaats, rond de 25e van de maand. Je betaalt dan altijd je lidmaatschap voor de aankomende maand.

  • Betaal ik extra voor een trainingsschema?

    Nee. Het laten opstellen van een trainingsschema brengt geen extra kosten met zich mee. Je kunt dus zo vaak als je wilt een nieuw trainingsschema ontvangen. Wij adviseren om iedere 4-6 weken hiervoor met een coach af te spreken.

  • Betaal ik bij jullie extra voor live groepslessen en douches?

    Nee, onze abonnementen en arrangementen zijn altijd inclusief al deze (en nog veel meer) faciliteiten.

    Voor faciliteiten die niet binnen onze all-in prijs vallen, zoals fysiotherapie en sauna, wordt dat expliciet genoemd op de faciliteiten pagina.


Faciliteiten

  • Hoe kan ik een afspraak voor een intake, meting of schema verplaatsen?

    Op dit moment kan een afspraak alleen in de sportschool of telefonisch verplaatst worden:

    Hardenberg: 0523 – 723 048

    Ommen: 0529 – 454 006

    Zwolle Dieze: 038 – 453 97 72

    Zwolle Stadshagen: 038 – 200 0378

    Zwolle Zuid: 038 – 200 0395

  • Is er voldoende parkeergelegenheid?

    Ja, elke ProFit Gym vestiging heeft voldoende parkeergelegenheid.

  • Heeft ProFit Gym een zonnebank?

    Ja, ook voor een lekker kleurtje kun je bij ons terecht. De zonnebank hoef je niet te reserveren en valt buiten het lidmaatschap. Je hoeft dus geen lid te zijn van de sportschool om gebruik van te kunnen maken van de zonnebank.

    De kosten zijn slechts 2,- per 7 minuten of neem een 11-strippenkaart voor 20,-.

  • Kan ik ook mijn resultaten volgen?

    Jazeker, graag zelfs! Alle leden hebben een eigen inlog, waarmee je in kunt loggen op de website of in de nieuwe ProFit Gym app. Hier kun je altijd jouw persoonlijke resultaten en metingen terugzien. Met inzichtelijke grafieken volg je zou gemakkelijk jouw voortgang. Daarnaast vind je hier ook de besproken adviezen van je trainer terug om nog eens na te lezen. Zeer intressant!

  • Hoe vaak moet ik een nieuw trainingsschema?

    Om je work-outs leuk en gevarieerd te houden, adviseren we om elke 4-6 weken een nieuw trainingsschema te starten. Maak een afspraak met één van de coaches en ze helpen je graag met een persoonlijk schema.

  • Wat is het verschil tussen een rood en zwart klembord?

    Wil je tijdens het sporten graag wat extra begeleiding, dan pak je het rode klembord. Zo weten de coaches dat ze jou extra aandacht mogen geven.

    Hoef je geen extra begeleiding, dan pak je het zwarte klembord. Wees vooral niet bang om hulp te vragen, we doen het graag!

    We adviseren om het rode klembord te gebruiken als:

    • je net begint met sporten
    • je het prettig vindt om onder begeleiding te sporten
    • je terug komt van een blessure
    • je begint met een nieuw trainingsschema

Groepslessen

  • Kan ik een reservering annuleren?

    Ja, je kunt reservering voor een groepsles annuleren tot 18:00 uur. Het makkelijkste is om dit via onze app te doen of even te bellen met de vestiging.

  • Moet ik altijd reserveren voor een groepsles?

    Ja, een groepsles moet je altijd van te voren reserveren. Dit kan gemakkelijk via de website en app of geef het even telefonisch door:

    Hardenberg: 0523 – 723 048

    Ommen: 0529 – 454 006

    Zwolle Dieze: 038 – 453 97 72

    Zwolle Stadshagen: 038 – 200 0378

    Zwolle Zuid: 038 – 200 0395

     


Ledenportal


Lidmaatschap

  • Waarom stopt een halfjaarabonnement niet na een half jaar?

    Bij een halfjaarabonnement koop je flexibiliteit. Een halfjaarabonnement is, net als een jaarabonnement een doorlopend abonnement, maar is al na 6 maanden te beëindigen.

    Erg handig als je bijvoorbeeld alleen in de zomer of winter te sporten!

    Bij een jaarabonnement ga je een langere verplichting aan, maar daar krijg je een lagere prijs voor terug.
  • Hoe kan ik mijn lidmaatschap stopzetten?

    Opzeggen kan uitsluitend via een uitschrijf formulier verkrijgbaar aan de balie in de sportschool, omdat we je moeten kunnen ‘identificeren’. E-mail berichten zijn niet rechtsgeldig en worden als zodanig niet geaccepteerd.

  • Hoe kan ik lid worden?

    Heel simpel. Dat kan op twee manieren:

    Dit kan je doen op deze website, onder het kopje ‘word lid‘. Kies je gewenste abonnement of arrangement en vul de rest van het formulier in. Je kunt dan binnen 2 tot 3 werkdagen jouw gloednieuwe ledenpas aan de balie ophalen. Op vertoon van je bevestigingsmail kun je al wel direct gaan sporten.

    Liever iemand in de buurt voor vragen? Je kunt je uiteraard ook gewoon in de sportschool aanmelden.

  • Zijn er nog extra kosten verbonden aan een lidmaatschap bij ProFit Gym?

    Bij aanvang van het lidmaatschap betaal je eenmalig inschrijfgeld à 25 Euro.

    Daarnaast betaal je 5 Euro borg voor de ledenpas. Deze krijg je uiteraard terug wanneer je jouw lidmaatschap opzegt en de pas inlevert.

  • Wat is de minimale leeftijd en zijn er leeftijdsvoorwaarden?

    Om zelfstandig in te kunnen schrijven moet je minimaal 18 jaar zijn.

    Jonge sporters zijn bij ons natuurlijk ook welkom. Vanaf 12 jaar mag je bij ons komen sporten, onder begeleiding van een meetrainend lid van 16 jaar of ouder. Vanaf 16 jaar mag je zelfstandig trainen.

  • Hoe vaak mag ik sporten met mijn lidmaatschap?

    Met elk lidmaatschap (van proefmaand tot jaarabonnement) kun je onbeperkt sporten en mag je deelnemen aan elke groepsles.


Proberen


Sportscholen


Tips

  • Als ik een tip heb, wat doe ik dan?

    We waarderen het enorm als je meedenkt over hoe we onze service kunnen verbeteren. We hebben daarom een (digitale) ideeën bus in het leven geroepen.

    Ga naar jouw account en je vindt de ideeënbus onderin.