Ah-oh

Het ziet er naar uit dat we deze verouderde browser niet ondersteunen.

Ga naar browsehappy.com om een moderne browser te downloaden

MENU
skewed line top

Workout of the week

skewed line top

Zin in wat competitie?

Doe dan nu mee met Workout of the week! Iedere week stelt één van onze trainers een nieuwe workout samen waar je mee aan de slag kunt. Het doel is om zo snel mogelijk de gestelde workout uit te voeren (on time) of om zoveel mogelijk herhalingen van de workout te doen, binnen de gestelde tijd (AMRAP).

De workouts kunnen gewoon individueel gedaan worden of tijdens een van je lessen, zodat één van onze trainers je kan begeleiden.

Weten of jij de beste bent? In iedere sportschool wordt de stand bijgehouden op de whiteboards.

No guts, no glory!

Laat je uitdagen met de Workout of the Week!

  • Elke week een nieuwe workout
  • Individuele oefeningen
  • Voor iedereen toegankelijk
  • Intensiteit verschilt per week
  • Meet jouw prestaties met andere leden
WEEK
26

De workout van week 26

  • Burpees 20 sec.
  • Push Up 20 sec.
  • Jumping Jacks 20 sec.
  • TRX Pull Ups 20 sec.
  • Box Jumps 20 sec.
  • Deadlift 20 sec.

 

Elke oefening wordt 20 sec. gedaan, gevolgd door 10 sec. rust.

Na elke ronde is er 1 min. rust.

Er zijn 8 rondes, probeer zoveel mogelijk herhalingen te maken in de 20 sec!