vragen
Betaal ik bij jullie extra voor live groepslessen en douches?
Nee, onze abonnementen en arrangementen zijn altijd inclusief al deze (en nog veel meer) faciliteiten.
Voor faciliteiten die niet binnen onze all-in prijs vallen, zoals fysiotherapie en sauna, wordt dat expliciet genoemd op de faciliteiten pagina.
Vergelijkbare
vragen
Voor de week abonnementen van voorheen Smart Fit incasseren we elke twee weken. Dit gebeurt rond de 10e en de 23e van elke maand. De 4 weken abonnementen van voorheen Smart Fit worden of rond de 10e of de 23e geïncasseerd, afhankelijk van wanneer je bent gestart met sporten. Daarnaast vindt er 1 keer per jaar een tweede incasso in 1 maand plaats, vanwege de 13 incasso’s (52 weken gedeeld door 4 weken per incasso) in 12 maanden.
De ProFit Gym abonnementen worden altijd rond de 23e geïncasseerd. Na het afsluiten van een abonnement vindt er een verschilrekening plaats tot de eerste van de maand. Daarna begint het abonnement te lopen.
De maandprijs wordt als volgt berekend: de weekprijs x 52/12.
- Bij een tweejarig abonnement betaal je € 27,08 per maand
- Bij een jaarabonnement betaal je € 31,42 per maand
- Bij een halfjaarabonnement betaal je € 35,75 per maand
Vanaf 1 september 2022 gaan onze abonnementstarieven wijzigen. Sinds we 14 jaar geleden voor het eerst onze deuren openden, hebben we slechts één prijswijziging doorgevoerd, in verband met verhogingen van de BTW. Dit in tegenstelling tot de jaarlijks oplopende kosten voor vernieuwingen in de clubs, uitbreiding van ons all-in aanbod en natuurlijk de personeels- en scholingskosten. Om deze redenen zijn wij genoodzaakt de abonnementsprijzen te verhogen met €0,50 per week.
Bedankt voor jouw lidmaatschap en het vertrouwen dat je hiermee in ons stelt. Wij staan klaar om eventuele vragen te beantwoorden. Gebruik daarvoor het contactformulier op onze website of spreek een coach aan in onze club.
Nee. Het laten opstellen van een trainingsschema brengt geen extra kosten met zich mee. Je kunt dus zo vaak als je wilt een nieuw trainingsschema ontvangen. Wij adviseren om iedere 4-6 weken hiervoor met een coach af te spreken.
De automatische incasso vindt maandelijks plaats, rond de 24e van de maand. Je betaalt dan altijd je lidmaatschap voor de aankomende maand.
We werken alleen met automatische incasso omdat dit snel en eenvoudig is.
Hierdoor hoef jij je geen zorgen te maken dat je een betaling vergeet en je niet meer binnen kunt. En wij kunnen onze prijs zo laag mogelijk houden, omdat we dit niet meer handmatig hoeven te doen.
Het aanpassen van het rekeningnummer doe je gemakkelijk in de sportschool met het wijzigingsformulier.
Als het na twee pogingen niet lukt om je lidmaatschap te betalen zullen we je hiervan op de hoogte brengen, ongeacht de reden. Je ontvangt van ons dan een brief, email of telefoontje.
Je kunt het achterstallige lidmaatschap ook zelf overmaken naar NL17 RABO 01 16 76 94 16 onder vermelding van je naam en pasnummer.
Je kunt je achterstallige betaling op de club contant betalen of overmaken op rekening: NL17RABO0116769416 onder vermelding van Achternaam en Pasnummer. Je kunt dan direct weer sporten.
Een lidmaatschap kan op elke willekeurige dag ingaan, maar de contributie wordt altijd rond de 23e van de maand afgeschreven. Daarom kan de eerste afschrijving een onverwacht bedrag te zien geven. Het is dus het deel van de lopende maand. Je betaalt daarom nooit een dag teveel.
Daarnaast betaal je de contributie per maand en niet per week. Bij een tweejaar abonnement betaal je dus: 6,25 per week * 52 weken / 12 maanden = 27,08 per maand.