Lid worden
Veelgestelde
vragen

Blijft het aanbod hetzelfde?

Het aanbod per club wordt zeer waarschijnlijk uitgebreid! Je kunt als Smart Fit lid genieten van het all-in service aanbod, uitgebreide groepslessen aanbod en de persoonlijke aanpak van ProFit Gym.

Vergelijkbare
vragen

Ik heb een Summerdeal afgesloten. Blijft de actie geldig?
Ja, de korting blijft geldig. De korting van 50% wordt toegepast. Uiteraard is het mogelijk om over te stappen naar een ProFit Gym abonnement, wel ga je dan een nieuwe termijn aan.
Ik heb pay per visit. Hoe gaat dit nu verder?
Bijv. je hebt nog €200,- sporttegoed. Dit tegoed wordt omgezet naar een strippenkaart. Per bezoek betaal je €10,-. Je hebt dus nog 20 bezoeken. Het tegoed (aantal strippen) is nog geldig t/m 30 juni 2024. Het is niet mogelijk om nieuw tegoed op te bouwen. Daarna loopt je abonnement gewoon door.
Mocht je sporttegoed op zijn dan is het mogelijk om maximaal 1 of 2 keer per maand te komen sporten, afhankelijk van het maandbedrag dat jij betaald. Wil je vaker komen sporten per maand? Dan kun je overstappen naar een ProFit Gym abonnement.
Ik ben bijv. halverwege de maand lid geworden en ik heb niet volledig voor deze maand betaald. Hoe zit dit?

Dit klopt. Je betaalt het deelbedrag van die maand. De daaropvolgende maand betaal je een vast tarief voor de aankomende periode zoals in de voorwaarde staat vermeld.

Waar is de €30,- voor die is afgeschreven?

Dit is het inschrijfgeld a €25,- en €5,- borg voor de ledenpas.

Waarom zijn er meerdere bedragen afgeschreven?
I.v.m. de overgang van Smart Fit naar ProFit Gym heeft de incasso later plaatsgevonden dan jullie gewend zijn. Bij de omschrijving kun je zien voor welke periode er is afgeschreven.
Er staat nu ProFit Gym bv op mijn afschrijving i.p.v. Smart Fit. Hoe zit dit?
In verband met de overname zal er nu onder de naam van ProFit Gym bv. worden afgeschreven. Bij de omschrijving kun je zien voor welke periode er is afgeschreven.
Waar kan ik de mail teruglezen?

Hieronder de mailing die verstuurd is op 15-6-2023.

Wij hebben groot nieuws voor jullie: Smart Fit gaat verder als ProFit Gym! Dit betekent dat jullie kunnen blijven sporten bij jullie vertrouwde sportschool, maar dan met nóg meer voordelen.

Meer service & nieuwe materialen
Daarnaast kunnen jullie rekenen op meer service en mogelijkheden, zoals uitgebreidere groepslesroosters en het onbeperkt plannen van coachafspraken, metingen en het aanvragen of zelf aanmaken van persoonlijke schema’s. Ook zullen de locaties aangevuld worden met nieuw materiaal van Hammer Strength en Life Fitness.

Abonnementen
Jouw abonnement vanuit Smart Fit wordt 1-op-1 overgezet naar ProFit Gym. Je krijgt dus meer service & mogelijkheden in de clubs, maar het mooie is: je gaat er niet méér voor betalen!

Openingstijden & team
Verder blijft er veel hetzelfde. De openingstijden en locatie van jullie sportschool blijven zoals jullie gewend zijn. Ook blijft het vertrouwde personeel van Smart Fit bij de sportschool werkzaam.

Pasnummer & app
We willen jullie ook graag informeren dat we het pasnummer hebben toegevoegd aan de e-mail. Dit nummer is van belang voor het gebruik van de nieuwe ProFit Gym-app, die jullie kunnen downloaden op jullie smartphones. Hiermee kunnen jullie direct eenvoudig lessen reserveren – en binnenkort ook coachafspraken en metingen plannen. De app biedt een gebruiksvriendelijke en handige manier om jullie fitnesservaring te optimaliseren en jullie doelen te bereiken.

Heb je vragen?
Wij hopen dat jullie enthousiast zijn over deze verandering en dat jullie met plezier bij ProFit Gym zullen sporten. We begrijpen dat jullie mogelijk vragen hebben over deze overgang. We hebben een speciale pagina ingericht op onze website met antwoorden op veel vragen. Mocht jouw vraag hier onbeantwoord blijven, neem dan gerust contact met ons op! We hebben hiervoor een tijdelijke hotline opgezet. Jullie kunnen contact met ons opnemen via het nummer 085 048 6000.

Met sportieve groet,

Het ProFit Gym team

Moet ik straks een nieuwe app downloaden?

Ja. ProFit Gym heeft een eigen, uitgebreide ledenapp. Hiermee kun je fitnessmomenten en groepslessen inplannen, stimuleren we je bezoekfrequentie, krijg je inzicht in jouw voortgang en plan je eenvoudig coach afspraken.

Wil je meer informatie over onze app? Bekijk dan eens onze gratis ProFit Gym app pagina!

Ik heb een duo abonnement, kan ik hiermee nog sporten?

Ja, dit abonnement blijft onder dezelfde voorwaarden doorlopen.

Hoe kom ik in contact?

Als het antwoord op jouw vraag er niet tussen staat, kun je het contactformulier op deze pagina gebruiken. Daarnaast ben je altijd welkom om langs te komen in de club!

Wat zijn de openingstijden?

Deze blijven gelijk zoals jullie het gewend zijn:
Maandag t/m donderdag van 7:00 – 23:00
Vrijdag van 7:00 – 22:00
Zaterdag en zondag van 8:00 – 17:00

Kan ik mijn chip behouden?

Ja! Indien je liever gebruikt maakt van een ProFit Gym pas, kan je deze aanschaffen bij de balie. De borg voor deze pas bedraagt €5,-

Vindt er een verbouwing van de Smart Fit vestigingen plaats?

Ja, maar jij kunt gewoon blijven sporten! Vanaf 1 juli gaan we elke club van Smart Fit een update geven. Jullie kunnen binnenkort genieten van nog meer Life Fitness en Hammer Strength materialen zodat jouw training nog effectiever is! De sportscholen zullen niet sluiten, dus jij als lid kunt blijven sporten.

Wat verandert er in mijn abonnement?

In principe niets. Jouw abonnement vanuit Smart Fit wordt 1-op-1 overgezet naar ProFit Gym.

Moet ik zelf stappen ondernemen?

Nee! In principe niet. Het enige wat jij hoeft te doen, is lekker blijven sporten.

Het is alleen wel handig om onze app te downloaden.

Blijft het team hetzelfde?

De vertrouwde gezichten in de club blijven. Ze zullen voortaan alleen een shirtje met een ander logo dragen.

Ga ik straks meer betalen?

Nee. Jouw huidige abonnement vanuit Smart Fit wordt overgezet naar ProFit Gym. Je kunt er wel voor kiezen om één van onze abonnementen af te nemen. Hierdoor ben je per maand voordeliger uit!